Rzeszów „Miejsce dla Ciebie”
Zespół Pectus oddał swój wizerunek w zamian za promocję. Już za kilka dni, 1 marca rusza kampania promocyjna. Miasto dzięki rosnącej popularności zespołu chce się wypromować w Polsce przez reklamy w ogólnopolskich mediach, stronę w internecie i billboardy. Logo miasta pojawi się już na okładce debiutanckiego krążka pt. „Pectus", który ma sie ukazać w piątek.
Zespół Pectus w udzielanych wywiadach i na koncertach ma mówić o naszym mieście. Przed każdym jego koncertem na telebimie ma się pojawiać krótki film promujący miasto. Logo miasta Rzeszowa ma pojawiać się w telewizji, w tygodniku „Gala" oraz na portalach internetowych.
Cała Polska zobaczy billboardy na których umieszczono logo miasta z hasłami ''Rzeszów stolica innowacji'' oraz ''Rzeszów poleca zespół Pectus'', ratusz i Pectusa. Na billboardzie umieszczono też adres nowej strony internetowej: Miejsce-dla-Ciebie.pl
Plakaty promujące Rzeszów będą wisieć przez dwa tygodnie w miastach: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań i Gdańsk. Zespół Pectus dostanie od miasta za swój wizerunek 50 tys. zł.
Miasto liczy, że dzięki zespołowi Pectus wzrośnie popularność Rzeszowa.