Częściowa praca zdalna dla Urzędu Miasta Rzeszowa
Od poniedziałku (24 stycznia) do piątku (28 stycznia) Urząd Miasta Rzeszowa, a także jednostki organizacyjne miasta częściowo mają pracować w formie zdalnej. Decyzja ta została podjęta na skutek wydanego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia bieżącego roku.
Marzena Kłeczek-Krawiec, Kierownik Oddziału Komunikacji Społecznej Kancelarii Prezydenta Rzeszowa informuje, że mieszkańcy ciągle będą obsługiwani, jednakże z zachowaniem reżimu sanitarnego. Wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy się do nich udadzą, będą obsługiwani na bieżąco lub umawiani na konkretny termin.
Jednakże ze względów bezpieczeństwa zalecany jest kontakt z poszczególnymi działania Urzędu Miasta w formie zdalnej, np. drogą e-mailową, telefonicznie czy przez platformę ePUAP. Jeżeli nasza sprawa wymaga samodzielnego stawienia się w Urzędzie Miasta Rzeszowa warto skontaktować się telefonicznie w tej sprawie w celu umówienia wizyty — wtedy będziemy mieć całkowitą pewność, że zostaniemy wysłuchani.