Stolica innowacji - promocja bez domeny
- Nie zrobiliśmy tego nikomu na złość, nie chcemy konfliktu, nie chcemy też prowokować. Mógł to zrobić każdy i to na całym świecie- mówi właścicielka firmy, Marlena Proszak.
Rzeszowska firma wykupiła domeny pl, eu, com, org i kilka innych. W sumie za dziewięć domen zapłaciła dwieście złotych. Właścicielka Polimedii uważa, że o rezerwację tych domen powinna zadbać firma Public Profits z Poznania, która opracowała strategię promocji i marki „Rzeszów- stolica innowacji”.
- Jeśli my pracujemy nad takim materiałem, to jeszcze przed prezentacją klientowi, na wszelki wypadek, rezerwujemy kilka domen. To oczywiste dla każdej firmy marketingowej. Takie postawienie trzech kroków do przodu to podstawa. A koszty są symboliczne – mówi.
Poznańska firma nie ma sobie nic do zarzucenia twierdzi, że to zwykłe cwaniactwo.
- Nie czujemy się winni, naszej wpadki tu nie było. Dokument został tu zaprezentowany, zanim został zatwierdzony przez władze miasta. Jesteśmy konsultantami, a nie operatorami tzn. instytucją odpowiedzialną za jego wdrażanie- tłumaczy Rafał Drozdowski, prezes Public Profits.
Operatorem jest miasto Rzeszów. Czy w związku z tym odkupi domeny od Polimedii? Czy miasto poszuka innych rozwiązań, być może prostszych.
- Możemy zarezerwować
wiele innych domen, które będą pasować do naszej strategii. Możemy do adresu
strony wpisać słowo "Rzeszów" albo zarezerwować jego angielską
wersję: "capitalofinnowation". Będziemy szukać rozwiązań – mówi Mariusz Sidor, szef promocji miejskiej.
Mozna jeszcze wspomnieć o domenie www.stolica-innowacji.pl która jest wykupiona przez osobę prywatną