pani pozna pana
Hej, jestem Kasia i szukam bliskości. Wróciłam do Polski po długim pobycie za granicą i nie mam tu właściwie żadnych znajomych. Szukam pana którego się mną zajmie i o mnie zatroszczy - zaznaczam tu, że nie chodzi mi o pieniądze aczkolwiek mam też swoje wymagania. Facet powinien być zadbany i kulturalny. Wiek nie ma znaczenia :) Mam nadzieję, że przypadniemy sobie do gustu! Numeru telefonu niestety juz nie podaje. Miałam dni, że dostawałam kilka telefonów dziennie od ludzi wyłudzających kase, także napisz do mnie na email lub na stronie którą podałam powyżej :) Dzięki i do usłyszenia!
710000000

Szybki kontakt

Token

Podobne

Kusząca Diablica Szuka Pana
Kusząca Diablica Szuka Pana

Młoda, atrakcyjna, naturalna, z poczuciem humoru dziewczyna poszukuje faceta, z którym miło spędzi upojne chwile. Mam własne mieszkanie, ale mogę przyjechać do Ciebie. Nie interesuje...

Odskocznia od rutyny
Odskocznia od rutyny

Cześć :) Chętnie poznam faceta, kolegę do luźnej relacji, znajomości. Szukam odskoczni od rutyny, która wkradła się w moje życie. Mam 28 lat i jestem w jednym i tym samym związku...

Młoda Zadbana Parka Pozna Kolegę
Młoda Zadbana Parka Pozna Kolegę

Cześć wszystkim! Jesteśmy zadbaną, młodą parą. Oboje mamy 26 lat. Jesteśmy tutaj aby spróbować poznać normalnego kolegę lub pare do wspólnego spędzania czasu. Jeżeli...

Szukam Pana do zabawy
Szukam Pana do zabawy

Hej,Szukam Faceta do zabawKontakt:Snapchat: hania96xPortal: e-flirt24.pl (nick Hania96x)lub email: haniaa9582@gmail.comDodaj a nie pożałujesz :)Pozdrawiam

Pani Pozna Pana
Pani Pozna Pana

Hej, jestem Kasia i szukam bliskości. Wróciłam do Polski po długim pobycie za granicą i nie mam tu właściwie żadnych znajomych. Szukam pana którego się mną zajmie i o mnie...