ZUS uruchamia Centrum Obsługi Telefonicznej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca swoich klientów do korzystania z Centrum Obsługi Telefonicznej (COT). Oferta centrum zastąpiła infolinie - Płatnik oraz Moja składka, które w związku z uruchomieniem COT zostały wyłączone.
Centrum telefoniczne to jeden z elementów nowej Platformy Usług Elektronicznych (PUE) uruchomionej przez Zakład w czerwcu. Za pośrednictwem centrum można uzyskać dostęp do informacji w sprawach: świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych, obsługi programu „Płatnik", obsługi PUE.
Wybierając numer telefonu centrum klient ZUS połączy się z konsultantem COT (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00) lub zostanie obsłużony przez automatyczny, telefoniczny system informacyjny COT, czynny 24 godziny na dobę.
Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS dostępne pod numerami: 22 560-16-00 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) lub 801-400-987 (z telefonów stacjonarnych).