Sukces rzeszowskiej firmy w konkursie Webstarfestival 2015!
Zakończyła się XI edycja Webstarfestival – najstarszego wśród konkursów przeznaczonych dla branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w Internecie. Aż 3 nagrody zdobyła rzeszowska Agencja Interaktywna Technetium.
W tegorocznej edycji konkursu, decyzją Akademii Internetu, składającej się z założycieli projektu oraz zwycięzców poprzednich edycji, Webstary zostały przyznane w 19 kategoriach.
– Kapituła wybrała najlepsze strony i kampanie, które wskazują aktualne trendy i są warte ich dalszego śledzenia – mówi Iwona Wardzyńska, kierownik projektu. I dodaje – Konkurs Webstarfestival od 11 lat jest ważną częścią rynku, wyłania firmy, które wychodzą poza obowiązujące standardy i budują sukces dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji marketingowej. Natłok informacji, jakimi atakowany jest konsument powoduje, że skuteczność standardowych metod dotarcia z informacją systematycznie maleje. Dlatego tak poszukiwane są innowacyjne rozwiązania oraz pomysły łatwo trafiające do świadomości odbiorców. Nagrody przyznawane w konkursie Webstarfestival dla kreatywnych i innowacyjnych kampanii oraz stron nagradzają najciekawsze projekty, doceniają pracę twórców i zwiększają efektywność działań komunikacyjnych. To duże wyróżnienie.
Wśród laureatów znalazła się rzeszowska Agencja Interaktywna Technetium. Firma zdobyła nagrody w 3 kategoriach, co jest niewątpliwym sukcesem i świadczy o wysokiej jakości świadczonych usług w branży internetowej. Nagroda Webstar wyróżnia bowiem tylko atrakcyjne i kreatywne projekty.
Technetium otrzymało nagrody w następujących kategoriach:
- 1 miejsce za najlepszy Web Design 2015 - serwis Lloyd Properties dla Lloyd Properties,
- 1 miejsce za najlepszy serwis w branży „Podróże i Turystyka” - Hotel Coloseum dla Hotel & Restauracja Coloseum,
- 2 miejsce w kategorii „Zdrowie i Uroda” za sklep Like My Smile dla Like My Smile.