NFZ w Rzeszowie przywraca obsługę klienta
Od 25 maja (poniedziałek) Narodowy Fundusz Zdrowia wznawia przyjmowanie klientów w budynku — przy jednym okienku może przebywać jedna osoba, która ma na twarzy maseczkę, a także wcześniej zdezynfekowała ręce. Osoba koordynująca będzie odpowiadać za ilość osób przebywających na sali, a także o przestrzeganie ogólnych reguł — osoba ta będzie także wydawać niezbędne ulotki, broszury, materiały i druki wniosków. Na Salę Obsługi Klienta nie będą wpuszczane osoby, które nie mają środków ochrony, tj. maseczek lub przyłbic osłaniających usta oraz nos. Do dyspozycji klientów będą tylko niektóre stanowiska, tj. dotyczące karty EKUZ oczywiście tylko w sprawach pilnych wyjazdów, dotyczące potwierdzania profili zaufanych, dotyczące zaopatrzenia w wyroby medyczne, dotyczące ubezpieczenia dobrowolnego, a także udzielenia informacji na temat zawieszenia leczenia uzdrowiskowego.
W budynku będzie również przygotowany pojemnik, do którego można złożyć pisma i dokumenty bez konieczności kontaktu z którymkolwiek pracownikiem — zawartość takiej skrzynki podlega 24-godzinnej kwarantannie.